Pagina afdrukken

Servicecontracten

Zekerheid voor uw kritische processen

Met uw Emotron-product hebt u geïnvesteerd in een hoge kwaliteit en betrouwbaarheid. Een servicecontract biedt extra zekerheid voor uw kritische processen. Laat uw zorgen aan ons over en geniet minimale stilstandtijd, een langere levensduur voor de apparatuur en volledige controle over uw kosten. Geen onaangename verrassingen, geen zorgen!

Servicecontracten

Met een servicecontract krijgt u een gegarandeerde maximale reactietijd van onze serviceafdeling, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Hiervoor wordt de stilstandtijd geminimaliseerd en de betrouwbaarheid verbeterd. Als er een probleem is, komt een van onze servicemonteurs binnen de afgesproken tijd bij u om het probleem te verhelpen. U hoeft zich geen zorgen te maken, omdat wij u de juiste ondersteuning bieden.

Onderhoudscontracten

Met een onderhoudscontract kunt u onverwachte kosten veranderen in vaste onkosten. Preventieve maatregelen maximaliseren ook de levensduur van uw Emotron-product. We voeren onderhoud volgens de afgesproken intervallen uit, inclusief het nakijken van mechanische en elektrische aansluitingen, van het koelsysteem van de apparatuur, van de eventuele impact van de omgeving en van de toestand van slijtageonderdelen. De overeenkomst kan het vervangen van versleten onderdelen zonder extra kosten omvatten of het aanbieden van vervangingsonderdelen met een bepaalde korting. Alle maatregelen worden gedocumenteerd en bij u gemeld. We kunnen u ook adviseren over eventuele verbeteringen die de prestaties van uw proces kunnen verbeteren.